lördag 22 december 2007

Välkommen!

Denna blogg finns till i enbart ett syfte; Att tacka Webmosterhelene för all inspiration och kunskap hon sprider i scrapvärlden! Vi vill också önska Helene en God jul och ett Gott Nytt År och vi hoppas att vi får se mycket av dig även under 2008! :-D

Alla layouter på denna blogg har kommit till efter att inspiration har hämtats hos Webmosterhelene, antingen via hennes fantastiska layouter eller härliga skisser. Vald layout/skiss finns redovisad under varje persons layout så att vi lätt ser vad personen har utgått från + att vi får njuta lite till av Helenes skapelser också! ;-) Glöm inte att kika igenom bloggen från början till slut, det finns härliga layouter bloggen igenom!

Såå.. TACK Helene för all inspiration! Vi uppskattar verkligen allt jobb du lägger ner och jag hoppas att även du kan finna inspiration på denna sida! God Jul och ett riktigt Gott Nytt År! KRAM på dig!


Jag vill också skicka en stor kram och ett jättetack till alla goa tjejer som så glatt ville vara med på denna blogg! Ni är verkligen toppen!!! Jag är såå glad över varenda layout som har kommit in hit till denna blogg -Tack!!

Jag önskar er alla en riktigt God Jul!

- Johanna

-----------------



3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

JAG tackar ER!!! Jag är helt överväldigad och saknar ord, tårarna bara strömmar längs med mina kinder!! Vad snälla ni är, vad rara och underbara ni är!!! Jag kunde aldrig tro, aldrig nånsin!! Det här är nog en av de bästa klapparna jag fått!!!

TACK!!! Ni är underbara, mina vänner!!!

Ha en jättehärlig jul!!!
Miljoner kramar
/Helene

Carola sa...

Åh, jag glömmde ju vara med *skäms*.
Men jag önskar dig en riktigt god jul & ett gott nytt år Helene!
Du är sannerligen en stor inspirationskälla.

Många kramar//Carola

Minkamera sa...

Wow vilken julklapp! Jag är grymt imponerad av detta. Härlig inspiration och underbar idé!!!!